Fantastisk dag!

Idag har jag verkligen varit ledig! Jag och Carro åkte ut till Bälg strax efter 9 i morse och satt ute och åt frukost. Vi satt där tills klockan blev 12 och då packade vi matsäck och drog till ett nytt badställe som Elin hittat. Det var jättemysigt där så dit kommer vi åka fler gånger. Vi badade och mådde gott! Tyvärr glömde jag bort att jag stoppat stegräknaren i bikinin så den fick också doppa sig. Hoppas den tål det! Glömmer jag den inte på Åhléns city så badar jag med den :P

När vi kom tillbaka till Bälg åkte jag och Carro till Tuna Park och shoppade lite. Jag köpte ett par bikinitrosor, ett halterneck linne och två vita tröjor från Cubus. Hittade även ett par jeans shorts som jag trivs alldeles förträffligt i :)

Sen åkte vi och köpte thaimat och drog tillbaka till Bälg. Efter att vi ätit, det var jättegott, gick vi ner till sjön och tog oss ett dopp till. Har nyss kommit hem och jag är lite kaffesugen, ska nog sätta på en panna. Vi lär väl ska åka hem snart för imorron jobbar man ju igen!! Har nästan glömt hur det var att jobba, man har ju varit ledig så länge!

Kom just på att jag ska på anställningsintervju imorgon så man kanske ska förbereda sig inför den... Men det går nog bra :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Madde

Låter ju hur härligt som helst med bra väder, badväder dessutom! Här har det varit sparsamt med såna dagar kan man ju säga. I dag var det soligt och skönt väder i alla fall, men kallt i skuggan.



Lycka till i måra! Kram

2011-06-06 @ 21:36:34
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0