Examensmiddag

Ikväll har vi varit hos Jessica på examensmiddag, fick jättegod mat och god efterrätt och vi hade jättetrevligt. Hux flux var kl 23.00 och jag kände att det kanske var dags att gå hem och lägga de små=) Kvällen gick alldeles för fort, jag tycker dock synd om Fredrik som missade det hela men han får ju smaka den goda maten när han kommer hem imorgon för Jessica skickade med en matlåda=)

I morgon har Jullan årets första fotbollsmatch och det ska bli skoj.

Jag sov 2 timmar idag på dan, det var en bra ide då...nu vet jag inte riktigt om jag tycker att de var så bra:(

Gonatt alla goa fina!

Kommentarer
Postat av: Lilian

Vad roligt!:o) Grattiskramar till Jenk!:o)



Rapportera om fotbollen sen!:)

2011-06-01 @ 23:48:14
Postat av: Jenny

Ja, jädrar! Är hon redan klar???! Tycker det var nyss hon började?! Vill också veta vad Jull tycker om matchen :)

2011-06-02 @ 18:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0