Bilaffärer

Vi måste sälja bilen!! Här hittar ni annonsen, kan va bra för er att veta ifall ni har någon liten vän som behöver en ny bil=)

http://www.blocket.se/jamtland/Toyota_Avensis_Verso__7_sitsig_34547425.htm?ca=3&w=1

Måste säga att det är med sorg i hjärtat som jag säljer min fina bil:( Men å andra sidan så har jag ju en nyare bil som är fin den med..och dessutom blå=)

På måndag kl 05.39 så drar jag alltså ner till Gävle för att hämta våran nyaste bil, och då menar jag senaste inköpta! Eftersom ni mina vänner inte ställer upp så är jag ju tvungen att ta tåget, illa, speciellt när det kostade hela 228 kr en hel förmögehet i dessa tider;)

Ja, om vi inte får Guldbilen såld så kan det nog hända att ni får försörja mig och min familj ett tag framöver tills vi lyckats resa oss ur de ekonomiska ruinerna! Det blir nog inte under en alltför lång tid, en par år bara eller så! Det har ni väl inget emot antar jag=)

Emma är glad lycklig och nöjd över att få vara med på ridläger, jag ska försöka lägga ut en bild!! Måste bara försöka få med henne en kamera dit så att vi har någon att lägga ut!
Puss och kram från en barskrapad Malle

Kommentarer
Postat av: Lilian

Åh, ridläger, underbara ridläger!:o) Jag blir lite avis och minns med kärlek i hjärtat hur det kändes <3



Det var värst vad ni ränner med bilar!;o) Vad bidde det nu, då?:o)



Krams!

2011-06-21 @ 21:14:56
Postat av: Malle

En ford mondeo! Ni behöver inte en sjusittsig;)

2011-06-21 @ 21:25:24
Postat av: Madde

Mee, jag erbjöd mig juu! Men klart, 228 kr, då kan de ju gå bra ändå! :)

2011-06-21 @ 22:03:47
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Ha ha, nej, nu när jag slutar med dagbarnen skulle det nog bli lite overkill med en 7:a :D



Nice med en fårrrd!:o)

2011-06-21 @ 23:01:02
Postat av: Malle

Det känns väldigt bra att åka tåg ner när jag ska bila hem sen<3

2011-06-22 @ 06:44:02
Postat av: Marika

Jaaaaaa!!! En kompis till våran bil!!!! Va roligt!!! :) Vi måste låta dem träffas snart.

2011-06-28 @ 10:48:26
URL: http://www.ottossonsfyra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0