Äntligen...

...har vi börjat skrapa huset igen. Inte för att jag längtat, men det är ju så att när man väl har börjat så blir det som av farten att man fortsätter. Vi har dragit ut på det nog länge nu, har gruvat och kommit med undanflykter och andra ursäkter för att slippa. Det är ju "bara" två sidor som ska skrapas och målas i år, men det tar tillräckligt lång tid. Har skrapat lite i två kvällar, och det syns knappt... det tar ju sån tid. I kväll bangade vi.... har varit inne och inte gjort särskilt mycket. Kalle har dammsugit och jag somnade en sväng efter jobbet. Var trött och hängig. Men nu känns det bättre. Och tur är väl det för i morgon ska jag iväg med några på jobbet och köra crosscart mm. Blir nog kul!

Kommentarer
Postat av: Malle

Vi kan komma och hjälpa till att skrapa någon dag!!

2011-06-17 @ 15:22:23
Postat av: Lilian

Kan tipsa om riktigt bra öronproppar - de i silikon som finns på apoteket. Man hör knappt något. ...för jag kom på hur otäckt det skär i öronen när man skrapar utan öronproppar/hörselskydd ;o)



Ska bli spännande att se hur långt ni hunnit då i kommer upp. Vi kanske ska ha "målarfest":D



Kram!

2011-06-17 @ 22:56:23
Postat av: Madde

Ja, fest och trevligt sällskap, då går allt lättare!! ;)

2011-06-19 @ 18:23:30
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0