Anställningsintervju

Fick ett telefonsamtal idag från en rektor som ville att jag skulle komma på anställningsintervju! Hoppas att de tycker att jag är bra och vill erbjuda mig anställning. Har sökt 2 jobb till så vi får se om fler hör av sig :)

Ikväll ska jag vara barnvakt åt Olle och Elsa. Pekka har fixat överraskning åt Elin så dom har precis åkt. Elsa är sur som en citron och bara grinar :( Hon har börjat få en tand så det är väl det... Ska ska eventuell dejt nummer två diskuteras med personen ifråga :)


Kram


Kommentarer
Postat av: Malle

Låter som om livet flyter på ganska så bra för dig, spännande att se vad som händer i framtiden=)

2011-06-01 @ 23:41:02
Postat av: Lilian

Det kommer att sluta med att de slåss om dig! Välj det jobb som du tycker känns bäst!:o)

2011-06-01 @ 23:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0