Var i Oslo i helgen,

och där träffade jag Carol och Maynard som jag bodde hos när jag var utbytesstudent i Kansas. För sisådär 17 år sen.... herregud, vi kom fram till att jag är lika gammal som de var när jag var där... jösses vad tiden går fort! Men det var i alla fall väldigt trevligt!! De är sig lik, lika spralliga och glada och hur roliga som helst! Jag träffade fyra personer där i Oslo som också hade bott hos Carol och Maynard, varav tre av dem var syskon, och från Norge. Den fjärde var en svensk tjej som bodde i Olso, och hon var där året efter mig, så det var jättekul att vi hade så mycket gemensamt. Vi umgicks med samma personer där i Kansas. Så nu har vi planerat en återträff för alla 19 utbytesstudenter som har bott hos Carol och Maynard!! Om två år ska vi åka till Kansas. Blir spännande! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men jäklar vad roligt! Tänk vad kul att bara få åka dit :)

2011-07-06 @ 01:29:41
Postat av: Malle

Jenny, vi kanske ska följa Madde nästa gång=)

2011-07-06 @ 10:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0