Sommardag

Just nu sitter vi inne, jag med datorn och Fredrik och barnen tittar på något spännande ungdomsprogram på tv.n! Vet inte om vi ska dra till Sörviken eller om vi ska ta en tur med båten ut på sjön!? I Hammerdal regnade det ju så fint, här är det stora vita fluffiga moln men inget regn än! Åker man till Sörviken vill man ju gärna att det ska vara kanonfint.

Vi har kattbekymmer! Twaila är aggresiv, sur och elak och vill inte vara hemma! När vi hämtar hem henne är hon så go och kelig ända tills vi kommer till tomtgränsen ungefär, då fräser hon och vill absolut inte hem!! Jag förstår verkligen inte vad det är med henne. Vi tror ju att det varit in en katt och hälsat på här för en dag var det en korv på hallgolvet och våra katter var uppe, men jag tycker att det borde inte vara såå farligt? Hon hatar verkligen sitt eget hem och det är jättejobbigt för Julie! Ungar ska hon nog ha igen iaf och jag hoppas det lugnar ner sig när hon får dom, sen ska hon kastreras och blir det inte bättre av det då ryker kissen all världens väg:(

PÅ onsdag är det fika här för alla som vill och har lust, vi är hemma hela dagen fram till 19.00 då åker F till Hammerdal, och så gör vi en avstickare till Elias som fyller år, men annars så är vi hemma=)

Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Va trist att Twaila har blivit så!? Hoppas det går över.

2011-07-11 @ 20:55:01
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Åh, nej, vad tråkigt att hon dessutom var så innan olyckan!:o(

2011-07-31 @ 11:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0