Härliga familj

Så har ännu en storsommardag förflutit, och det var toppen som vanligt! Maten var ju alldeles underbar, tack så mycket! :) Å sällskapet var ju minst lika underbart. Gillar det där att bo kollektivt, i alla fall för någon dag eller så. Tycker faktiskt att ett dygn var lite kort stund, hoppas bara att den där superveckan verkligen blir av!! :D

Men i alla fall, tack alla kära vänner, det var väldigt trevligt! Jag hoppas att vi kan träffas snart igen, Ni vet ju var jag befinner mig, men jag hör nog av mig väldigt snart när jag börjar sakna Er igen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Malle

Åter igen vill jag hålla med föregående talare, supertrevligt och supergott!! Allt bara toppen helt enkelt!! Ses snart=)

2011-07-27 @ 23:11:43
Postat av: Lilian

Ja, tack själva, för det var helt fantastiskt!! <3 Och så skönt att få rå er lite!!

2011-07-31 @ 11:52:43
Postat av: Jenny

Jag hoppas också att superveckan blir av :) Ni är bäst!!!

2011-08-03 @ 15:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0