Fredagkväll

Jag och Marie har städat idag så nu ser det skapligt ut, då blir Fredrik glad när han kommer hem! Snart har han semester och då får han sköta städningen själv=)

Tobben och sanna har sovit här inatt med och haft lite ledigt från dagis, klockan 15 så tog Marie med sig Martin och Emma och åkte till moffa, det gillade inte Tobben utan ville titta på film tills mamma kom! Sanna somnade fint i soffan! Jag själv la mig och löste lite korsord, har sovit som en kratta inatt så det var skönt att slappa en stund. Nu sitter jag och väntar på att Bitta ska åka till Ström så jag får lifta med henne till Edefors, jag och Fredrik ska på personalfest på Remmarna ikväll! Skojsigt värre. Jag är ganska hungrig så jag hoppas på god mat, har bara ätit fil idag för min magmun krånglar så förbajjat och jag får så ont:( Tror inte jag törs dricka nått ikväll, drack ett glas vi igår och det var inte bra alls!

Iallafall så hade jag 20 000 steg igår och utan att jag ansträngde mig ett dugg, det är bra när systeryster är här och kör med mig lite.

Hoppas på en härlig kväll och att det skiner upp lite för vi ska vara ute, hoppas även att maken är på väg hemåt så jag inte behöver gå så långt! Men jag tycker att det kan ju inte va såå himla långt från Edefors?! Jaja, det kommer jag ju ganska snabbt att märka!

Imorgon så drar vi till pappa och ska hjälpa han med veden (i regnet), för en gångs skull ska han få lite hjläp tillbaka hade vi tänkt=)

Ha en trevlig helg♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Verkligen roligt med personalfest! Hoppas du slipper magonta!

2011-07-01 @ 19:44:21
Postat av: Lilian

20 000 steg! Grymt bra!:D



Hittade du till Remmarna igår?;o) Fick du gå hela vägen? Det kom väl ingen björn, förresten!?!:oO Hoppas ni hade riktigt QL i af! :D ♥



2011-07-02 @ 09:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0