...

Har kört F på flyget idag, han skulle till Anderstorp, tror jag! På vägen hem hämtade jag upp 3 lekkamrater till tjejerna! Dom har lekt och så var vi ner till sjön och badade och grillade korv till lunch! Toppen och trivsamt och himla grett. Nu blev en av småtjejerna hämtad av sin farmor och farfar, för henne morfar är mycket mycket dålig och de åker in på lasarettet i stan:( Jag förstod det som om det bara går åt ett håll, och genast så kändes den här dagen så mycket mera tung! Vad lite man vet, från en sekund till en annan så kan så mycket slås i spillror! Någon man haft i sin närhet hela livet..bara borta, på ett kick:( Fy vad jag lider med dom, och vad jag känner att jag älskar och uppskattar mina egna nära och kära! Hela familjen och mina älskade, älskade vänner!
Fy vad jag hade svårt att hålla gråten borta när farmodern kom och ropade på lillflickan,
fy vad jobbigt för hela  familjen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0