Sur:(

Jag brukar ju säga att jag aldrig blir sur, utan arg, ledsen eller helst vill jag ju bara vara glad...men nu är jag sur!!!! Ville så gärna göra klart min portfolio ikväll så jag bara kunde lägga den på postlådan i morgon! Hade bestämt att jag inte skulle läsa igenom något mer för att då skulle jag säkert se något fel (Madde hade nämligen varit snäll och skrivit ut allt)..men bara på ett ögonblick när jag håller på att sätta ihop det hela så ser jag att jag skrivit gjorden?! Grrr, va fan alla i den här världen kan väl stava till jorden, men inte jag tydligen:( SUUR! Sen så gick spiralen sönder som sak hålla ihop det hela, så inget gick som jag ville nu ikväll! Visst får jag vara sur?

Kommentarer
Postat av: Madde

Klart du få va sur! Oftast så blir man ordblind på den egna texten ju fler gånger man läser. Va det på nåt av papperen jag skrev ut? Ska jag skriva ut nåt nytt?

2011-01-20 @ 20:50:20
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Malle

Ett papper! Jag kanske kommer förbi i morgon, jobbar du?

2011-01-20 @ 22:18:08
Postat av: Malle

Ett papper! Jag kanske kommer förbi i morgon, jobbar du?

2011-01-20 @ 22:18:19
Postat av: Jenny

Klart du får vara sur, bara det inte håller i sig så länge. Det tror jag inte att det gör heller :)



Mitt tips är att inte gräma dig över eventuella felskrivningar. De lär ju knappast vara så många att det påverkar tolkningen av innehållet, eller hur?!



Är det förresten den här uppgiften som du skulle skriva på lite eftersom?

2011-01-20 @ 23:19:06
Postat av: Lilian

Självklart! Det känns alltid bättre sedan!:o)



Du, jag tror inte att din lärare tror att du stavar jorden med gj i vanliga fall :o*

2011-01-20 @ 23:42:41
Postat av: Malle

Tack vare Maddes goda hjälp är mitt sista arbete på kursen skickat, jag såg på ett ställe till att jag hade skrivit lite knepigt, men då var alltihopa klart och färdigt att skickas så jag kaastade ner det i ett kuvert och så iväg med det... och ni vet ju bara jag blir godkänd så är jag ju nöjd....

2011-01-21 @ 17:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0