Steg

Igår var vi i slalombacke i 3,5 timme! Jag kanske åkte i en timme, enligt omvandligstabellen är en timmes slalom 11 000 steg! Så gissa om jag ska åka slalom ofta nu=) Idag så var vi ute och sparkade, så då tänkte jag omvandla det med, men hör och häpna: Sparkning fanns inte!! så det är väl bara att gå på då. Springa upp och ner till källaren många gånger för jag orkar inte gå ut nå mer idag=)=)=)

För övrigt kan jag upplysa om att det har regnat idag igen och varit plus hela dagen! Fy för den lede!

Imorgon ska jag till Ström och besikta bilen, ombesiktning blire men vi får ju iaf köra en månad då=) Sen så har vi persmöte på kvällen!

Allt från Görvik idag!

Emma har en fråga till Jenny!

Jenny, när kommer du till mig på skolan?

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, ja, gnäll inte över lite regn. Vi har ju väntat på lite töväder nu efter minusgrader sen i oktober!! Nu kommer kylan igen, och då är snön ihoppackad och det går bättre att köra skoter. De e väl bra?! :)

2011-01-24 @ 22:01:35
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Madde

Bra kämpat med slalomen förresten. Jag å andra sidan, stod i slutet av backen och tittade på bara.... så det blev inte så många steg...

2011-01-24 @ 22:02:25
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Omvandling is the shit:-) Hälsa Ems att jag inte riktigt bestämt mig än men det inte är så himla länge kvar! Och hon kommer inte att få veta nåt förrän jag knackar på dörren!



Kul att hon undrar det förresten! Trodde nästan att hon skulle tycka det var mer pinsamt än trevligt:-)

2011-01-24 @ 22:20:34
Postat av: Jenny

Omvandling is the shit:-) Hälsa Ems att jag inte riktigt bestämt mig än men det inte är så himla länge kvar! Och hon kommer inte att få veta nåt förrän jag knackar på dörren!



Kul att hon undrar det förresten! Trodde nästan att hon skulle tycka det var mer pinsamt än trevligt:-)

2011-01-24 @ 22:21:46
Postat av: Jenny

Omvandling is the shit:-) Hälsa Ems att jag inte riktigt bestämt mig än men det inte är så himla länge kvar! Och hon kommer inte att få veta nåt förrän jag knackar på dörren!



Kul att hon undrar det förresten! Trodde nästan att hon skulle tycka det var mer pinsamt än trevligt:-)

2011-01-24 @ 22:22:15
Postat av: Lilian

Wow, det var inte illa!:o)

2011-01-25 @ 23:50:47
Postat av: Fredrik

Nu var det väl så här att barna åkte i 3,5 timme. Malle fick väl knappt ihop 1 timme!!

2011-01-27 @ 12:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0