Stackars Madde!

Ja, jag sitter här i soffan och tycker synd om mig själv... Nu kommer det nog inte bli så många steg framöver... i alla fall inte de närmsta dagarna. Inte för att jag har haft så många steg hittills i januari i alla fall, men ändå. Jag har nämligen stukat foten. Nä, det var inte värre än så. Men det känns fördjäkligt. Onödigt!! Det är ju då min gamla usla fot som inte hängde med riktigt på step-upen i kväll. Hoppade och klev snett eller nåt, och det kändes som det bara sprakade i foten, och jag ramlade ihop. Var inte så skönt alls, faktiskt. Men jag tror ändå att det gick ganska bra. I alla fall känns det så när jag sitter still och inte rör på foten. Jag gick upp till duschen för en stund sen, och då fick jag betydligt ondare. Jag hoppas dock att det kommer att gå över fort.

Nu ska jag iväg och köpa ett par nya skor, samt leta rätt på det gamla fotskyddet jag hade en gång för länge sen. Hittar jag det inte så ska jag köpa ett nytt!!

Kommentarer
Postat av: Malle

Jaa, stackars Madde:( Fy fasen vad lejsamt, hoppas verkligen det bara är en lätt stukning som går fort öveer!!

2011-01-24 @ 22:47:45
Postat av: Jenny

Men verkligen!!! Stackars Madde! Ta det lugnt och gör bara sånt som känns bra är mitt råd :)

Kram!

2011-01-25 @ 10:33:47
Postat av: Anonym

Men nej!!! Stackars dig, vad himlans tråkigt!!!:oO



Nu skäms jag över sms:et jag skrev förut...:o/ Förlåt!



Jag håller med Jenny!:o) Kram och sköt om dig!:o)

2011-01-25 @ 23:49:50
Postat av: Lilian

Jag som skrev ovanför;-)

2011-01-26 @ 10:26:23
Postat av: Malle

Alltså, jag förutsätter att Madde iaf får ihop sina tiotusensteg!! En stukning eller om den så är bruten är väl ingen ursäkt!!! Nej, knata på nu gott folk....(ni måste nämligen gå min 10 000 med)

2011-01-26 @ 17:54:42
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Madde

Ha ha ha Malle.... jättekul....

2011-01-27 @ 06:32:46
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Malle

=)

2011-01-27 @ 19:44:08
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0