Soffläge idag...

I går var det Lizzard-konsert på Medis, ett 20-års jubileum sen sist de spelade tillsammans. Det var fantastiskt kul! De var hur duktig som helst! Ronnie Åström inledde konserten med att spela några egna låtar, sen var det förband, KlottraH som är en tjejband här från Hammerdal. De är också väldigt duktiga! Sen var det dags för Lizzard att spela sina gamla låtar. Lät ungefär som för 20 år sen!!

Det var mest fullsatt i biosalongen på Medborgarhuset, var säkert 200 pers där. Helt otroligt! Jättekul! Sen gick vi vidare till Cafét och Blå huset, där var det fullt på båda ställen. Det händer nog inte så ofta...! Där var det också väldigt roligt, och det har man ju fått lida för idag.... har varit något trött och hängig..... känner mig fortfarande inte riktigt på topp! Men det får det väl va värt!


I veckan blir det lugnt, ska vila foten från gympan, och det blir ingen basket på onsdag. Får passa på att göra nå nyttigt här hemma i stället, kan behövas.

Kram

Kommentarer
Postat av: Marika

Ja, det var verkligen en rolig kväll!!! :)

2011-01-30 @ 21:11:50
URL: http://www.ottossonsfyra.blogspot.com/
Postat av: Lilian

Låter som att ni hade hur QL som helst!:o)



Ja, är ng bra att vila foten. Ska du till ngn doktor snart och få göra ngt åt det?

2011-01-30 @ 22:27:34
Postat av: Jenny

Minns att det var ett band som hette Lizzard som Jessica i min klass på mellanstadiet tyckte var skitbra. Själv har jag nog inte hört en enda låt med dom. Tycker du att foten blir bättre??

2011-01-31 @ 09:49:14
Postat av: Madde

Jodå, foten blir bättre. Inga problem att gå eller så. Men den är fortfarande lite svullen, och det gör ont att vrida foten åt sidan. Men jag tror det kommer att gå över. Eller inte, men jag är ju van att ha ont i foten så det ska nog inte va nå problem!! ;)

2011-02-01 @ 08:01:59
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Madde

Glömde svara Dig Lilian, jag var ju till doktorn före jul och kollade foten, och det konstaterades att det är en broskskada. Det går att operera, men läkaren tyckte inte att det var värt det, för ofta blir det inte helt bra ändå. Men nu har jag nog gjort skadan värre igen då, men jag tror ändå inte att det är något att göra åt det.

2011-02-01 @ 08:07:28
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Hm, men det låter ju inte så bra!:o(

2011-02-01 @ 23:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0