Smågrabbarna e pigga nu!!

Men idag har pappan i huset åkt dit. Han kom hem mitt i dan och mådde pyton. La sig och sov några timmar och är allmänt blek och klen. Nu är det bara Jesper som är kvar. Kanske han klarar sig!! Kanske inte....

Jag och smågrabbarna var ute en sväng idag och fick lite frisk luft. Har inte varit ute på några dagar nu. Det var väldigt skönt, jättefint väder! Vi drog in några kärror med ved, men sjukan tar på krafterna så det blev inte så mycket. Men vi klarar oss några dagar till i alla fall!!

Har även hunnit med att sortera en massa leksaker på ungarnas rum. Helt otroligt vad leksaker man kan samla på sig egentligen. Kastade en hel del trasiga saker, och plockade undan en massa också. Men ändå så är rummet fullt med sånt som de inte leker med så ofta. Just nu så har ALLA leksaksbilar hamnat nere i köket...


Kommentarer
Postat av: Malle

Det är såå roligt med kort, måste bli bättre på det jag med.. trist att kalle blev sjuk, hälsa Krya på:)

2011-01-18 @ 15:42:50
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja de e ju som kul me kort! :) Det var väl väntat att han skulle bli sjuk också, han ligger och sover nu, efter att ha tömt magen på aaalllt!! Bläää! :(

2011-01-18 @ 16:20:17
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Marika

Är det många i Hammerdal som åkt dit!? Jag har ju klarat mig från att smittas på jobbettrots många sjuka...peppar peppar.

2011-01-18 @ 17:38:52
Postat av: Madde

Det låter som det är några i af, men inte jättemånga.

2011-01-18 @ 18:23:24
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Malle

Jag har inte hört att det är så många sjuk, ingen vinterkräka går det iaf(inside information)! =) Jag lider med Kalle iaf:(

2011-01-18 @ 20:21:38
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Roligt med kort! Rensa bland leksaker måste vara sånt där göra som man är skitnöjd när man gjort!

2011-01-18 @ 22:45:56
Postat av: Lilian

Stackars Kalle :o(, men såååå roligt med kort!:o) Gullpluttarna! De ser ut att ha väldigt mysigt!:o)

2011-01-20 @ 23:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0