Slut på slöartider!

Igår kväll var jag och köpte årskort på Friskis så nu är det bara att ta tag i det man föresatt sig att göra ett tag framöver! I december var jag så jäkla slö att jag knappte ens ids beskriva det! Gjorde inte ett handtag, tog knappt en promenad.

I alla fall gick jag på Afro och det var ju som vanligt superkul! Tyvärr är båda passen nästa vecka inställda så därför måste jag hitta nåt annat jag kan gå på!

Imorron ska jag jobba i sekretariat på SM-kval i Futsal så det blir roligt! Hoppas att nåt av våra Sörmlandslag går vidare. På söndag ska jag umgås med Katta och hälsa på Linn eftersom hon bjuder på födelsedagsfika. I onsdags träffade jag, Elin, Linn, Carro och Sofie vilket var väldigt trevligt. Har inte umgåtts i det gänget sedan i början på november så det är ju ett tag sen.

Har även dragit igång en bokklubb med några på jobbet! Vi ska börja läsa Människa utan hund av Håkan Nesser, hoppas att den är bra. Det är väl inte så mycket för bokpratet som umgänget och förhoppningsvis vindrickningen som vi startat detta. Ska bli kul att göra något med några på jobbet!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Madde

Låter spännande med bokklubb! Inget för mig, men det kan ju va kul för andra! :)



Bra kämpat me friskis! :D

2011-01-14 @ 20:32:35
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Malle

Men det lät ju jättespännande=) ska föreslå det för mina studiekamrater, att vi diskuterar böckerna till ett glas vin:)

2011-01-14 @ 20:44:28
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Finns en film som heter nåt i stil med Jane Austen book club som jag gillar! Tror inte vi kommer nå samma djup som dom iofs men ändå:-) Diskutera studielitteratur till ett glas vin eller två tror jag är the shit för övrigt!

2011-01-14 @ 23:01:19
Postat av: Malle

Ja, det är jag helt övertygad om:) Beror på vilket skicka jag befinner mig i om 3 år, lär ju bli en hel del vin är jag rädd=)

2011-01-14 @ 23:34:33
Postat av: Madde

Jag kan väl sitta med och dricka vin i af! :)

2011-01-15 @ 09:06:50
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Vad QL med en bokklubb!:o) En sån skulle jag kunna tänka mig också faktiskt!



Friskis ja, där sa du ngt... Jag tänkte ju också köpa ett friskiskort i år, men jag får nog vänta ett tag till för de har sänkt pengen och först om två månader är det säkert med hur mycket...:o/ Pröva Zumba!:o) Det verkar jätteroligt!:o)

2011-01-16 @ 00:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0