Skönt att va ute!!

Idag är ju sista dagen på vår julledighet, så då passade vi på att göra lite utelekar. Har blivit väldigt dåligt med sådana saker, dels för att det varit för kallt, och dels för att mest hela familjen har varit sjuk. Vi var till Sikås och åkte lite skridskor, och där var det fullt ös med bandymatch. Julie och Emma var också där så de fick som oss, smygåka lite efter sargkanten!! Men det gick himla bra, Joel och Jesper hittade balansen i alla fall, och Joel kunde nog åka lite grann själv också. De har ju knappt åkt förut så de e ju inte så lätt. Jag letade fram mina gamla taggiga konståkningsskridskor från mellanstadiet, och de gick ju också åka på!! :) Men som alltid så får jag ju så himla ont i fötterna!! Men de va kul!

Joel har också varit ute och åkt skidor, han tycker det är jättekul! Men samma där, han har hittat balansen och står upp i hela nedförsbacken! Duktig kille! Jesper åkte igår också, och han har också blivit jätteduktig! Så i vinter blir de mera slalom!

Sen för första gången i december, tror jag, så tog jag mig en promenad idag! Inte så lång, men dock en promenad. Har inte lyckats få till det tidigare, men idag var det riktigt skönt! Mina steg i januari ska bara bli mycket bättre än i december, men jag tror inte att det blir så svårt att klå de..... Välkommen januari och år 2011, stegen kommer bara att rulla in!! Eller......?! 

Kommentarer
Postat av: Malle

Så ni var oxå i Sikås? Här berättaas det inte nått för en mamma som bara får va hemma;) Stegen kommer att ökas på nu, det är kanske mitt nyårslöfte!!

2011-01-02 @ 19:22:36
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Malle

Så ni var oxå i Sikås? Här berättaas det inte nått för en mamma som bara får va hemma;) Stegen kommer att ökas på nu, det är kanske mitt nyårslöfte!!

2011-01-02 @ 19:23:12
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Madde

Nä, så ere när man må va hemma å plugga! ;)

2011-01-02 @ 19:28:54
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack Madde :-)

2011-01-02 @ 23:25:46
Postat av: Lilian

Vad roligt med skidor!:o) Vad månne bliva av dina grabbar? De är ju så talangfulla på vilken idrott de än prövar på - jätteroligt!:o)



Kram

2011-01-03 @ 20:59:00
Postat av: Lilian

Vad roligt med skidor!:o) Vad månne bliva av dina grabbar? De är ju så talangfulla på vilken idrott de än prövar på - jätteroligt!:o)



Kram

2011-01-03 @ 20:59:42
Postat av: Madde

Va roligt att Ni är tydliga med mig, så att jag verkligen ska förstå vad Ni skriver!! ;)

2011-01-03 @ 22:19:14
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Ha ha, ja, vi jobbar ju med barn så då lär man sig att vara tydlig ;o)

2011-01-04 @ 19:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0