Mycket förvirrad

Var nyss tvungen att ringa på adlibris och kolla om jag verkligen beställt böckerna som jag behöver:( Tyckte det var konstigt att de aldrig kom så jag tänkte, att då loggar jag in och kollar min beställning! Jovisst, jag mindes inte i vilket namn jag beställt, vilken e-post jag angett, ingenting visste jag!! På min vanliga inlogg fanns det iaf inget, men skolan ska betala så jag vet att jag gjorde det på nått annat sätt. När jag ringde kunde hon till sist hitta ordern för, jag hade iaf fyllt i mitt personnummer rätt=) .. och böckerna var på väg! Skönt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men haha! Hur är det möjligt att vimsa iväg på detta sätt?! Nästa gång tycker jag att du ska be nån hjälpa dig:-) Varför står skolan för kostnaderna?

2011-01-26 @ 22:48:39
Postat av: Madde

Tur!

2011-01-27 @ 06:31:27
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Hoppsan, vilken bra skola du går på!:o)



2011-01-27 @ 15:12:52
Postat av: Malle

Grevåker betalar 3 böcker åt mig denna gång=) Jag firade mina hittade böcker med att beställa lite skönlitteratur=)

2011-01-27 @ 19:43:17
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0