Magsjukerädd

Att känna så är vad jag ägnar mig åt idag! Hälsade på i Bälg igår kväll och när jag varit där i ett par timmar så kräktes Elin och Olle. Dom hade varit på öppna förskolan i en timme:-o Eftersom Elin inte varit i magsjuk i vuxen ålder så tror jag att risken är stor att jag oxå kommer bli sjuk:-( Det som gör att jag tror motsatsen är att Elin varit konstant sjuk hela vintern så hennes immunförsvar måste vara uselt! Dom andra blev sjuka ca ett dygn senare så ikväll nån gång vet jag om jag kan andas ut! Kommer inte gå utanför dörren förrän jag vet hur det blir... Fjantigt kanske några tycker men jag är rädd!

Kommentarer
Postat av: Malle

JAg förstår dig:( Här är MArtin sjuk igen, han hade feber förra helgen och nu är det dags igen! Även Julie ligger i feber och både jag och F är dunder förskylda! Jag håller tummarna att du ska klara dig!!!!!

2011-01-29 @ 14:35:06
Postat av: Malle

Ingen magsjuka än?

2011-01-29 @ 22:26:01
Postat av: Lilian

Ja fy, jag förstår verkligen din skräck! Hoppas verkligen att du klarar dig! Kramar!

2011-01-30 @ 00:28:19
Postat av: Madde

Usch då, ja magsjuka e inte kul.

2011-01-30 @ 14:28:43
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nog blev jag sjuk alltid:-( Men först igår morse. Låg med feber och ont i magen hela förmiddagen. På eftermiddagen fick jag springa på toa som en dåre. Hade fortfarande feber i morse när jag vaknade så därför är jag hemma idag.

2011-01-31 @ 09:40:41
Postat av: Malle

Fy tusan:( Hoppas du redan är bra!

2011-01-31 @ 09:51:51
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Madde

Fy, stackare. Jag avundas Dig inte....! :(

2011-02-01 @ 08:08:23
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0