Idag fyller min pappa 58 år=)

Så nu vet ni det! Och i vanlig ordning så åker vi inte dit för att fira hans dag, jag försökte säga att vi kommer gärna på onsdag ist, men det gick han inte med på, för då skulle dom till Åre! Vilket sätt, att ha föräldrar som lever ett eget liv!! Illa;)

Idag när jag lämnade Martin på dagis så bara gick han in utan att protestera eller göra sig till, Joel och Jeppe va ju där och jag tror att dom hade haft en härlig dag. Lekt och varit så nöjda, man märkte knappt av dom(sa Marie) och sen så hade de varit till Marie och fikat och hälsat på hunden=) Dagen avslutade dom hos oss på mitt jobb, snacka om service!! Inte alla som får barnen levererad efter arbetsdagens slut!!

Nu till middag har jag ätit en halv "Jennys favoritost" och salami, druckit en stor kopp te, nu är jag nästan redo för sängen men jag får nog försöka hålla mig uppe en liten stund till.

Tjejerna har ju varit hemma idag, jag hade sagt åt dem att de fick inte ringa för tidigt till Wilma för då kunde de väcka henne! Men, 11.55 ringer Julie till mig på jobbet och lät så konstig på rösten, så jag frågade ju givetvis vad det var och insåg i samma stund som jag frågade att hon va ju nyvaken!! Mycket riktigt, 11.45 hade de vaknat! Är det tonåringar man har i huset eller?! Så imorgon så tänker jag väcka dem innan jag drar iväg, för jag vill ju gärna få gå oc lägga mig någongång på kvällarna jag med=)

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja jösses, värsta tonåringarna!! :) Ja, det lät på Joel och Jesper som att de hade haft en bra dag! Men de var supertrötta i morse när jag väckte dom, och de somnade ganska ovaggat ikväll! Tur de e kort vecka! :)

2011-01-03 @ 22:17:13
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Madde

Å grattis Malles pappa på födelsedan!

2011-01-03 @ 22:17:49
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Ha ha, ja, det kan man ju lätt tro att de är om de sovit så länge. Vill du bytlåna?;o) Fast jag är jädrigt nöjd nu egentligen, när J sover tills 8 ibland:o)



Grattis till papsen också såklart!:o)

2011-01-04 @ 19:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0