Hemma

I morse for jag från Sollefteå kl 10:30 anlände Eskilstuna kl 22. Det var jätteroligt att träffa Karin och få se hennes hus. Ska ta mig dit fler gånger! Iaf gick det hyfsat att köra. Stannade hos Gika ett par timmar så vi hann äta lunch på Ankan och kolla tapeter till nya lgh:n. Drog iväg kl 16 och hamnade i snörök fram till Gävle. Där tog den slut men då började det regna istället! Fick köra försiktigt för det var nog lite halkigt, kände inte efter så noga. Har packat upp ungefär hälften av grejerna. Resten tar jag imorron. Har haft en bra vistelse i Jämtland även om jag inte hann träffa alla så mkt som jag ville. Bara att ta nya tag nästa gång och det blir väl v. 8 skulle jag tro!

Kommentarer
Postat av: Madde

Tur att resan gick bra, trots ovädret! Ja, vi ses snart igen! 6 veckor går fort!! :)

2011-01-09 @ 19:09:29
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Malle

Ja, skönt att höra att du är trygt hemma igen:) kram

2011-01-09 @ 21:41:20
Postat av: Karin

Du kan väl typ alltid mellanlanda i Solle när du åker upp eller ner?

2011-01-10 @ 13:28:24
Postat av: Jenny

Karin! Ditt förslag är typ taget :)

2011-01-10 @ 22:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0