Glad

Ledig i flera dagar, ska försöka läsa en bok som är på engelska den här helgen bara:) Jag läste 1,5 sida och sen skulle Fredrik läsa dom på svenska för mig så jag på ett ungefär skulle se om jag va med alls i handlingen eller inte...men jag somnade när han läste högt för mig så den smarta ideen va inte så bra=)

Nu är popcornen poppade och näst så blir det let´s dance! I morse så sa jag till döttrarna, nu får ni välja!! Om ni ska se lets dance ikväll så måste erat rum vara städat innan kl 20.00! Inga problem att komma ihåg städningen när dom kom hem från skolan idag inte=)

Nu börjar det om en minut!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lilian

Smart!:o)



Pluggandet var ju kanske sådär...;o):o* Låter som när jag skulle plugga i somras när vi var i H-dal...

2011-01-21 @ 21:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0