För det är torsdagkväll, trallallaalllllalalla

Har haft en väldigt intensiv, rolig och bra dag på jobbet! Med 13 st livliga krabater så går dagarna vädigt fort!
I med mat, ut med alla, in med alla, byta blöjor i med mera mat, sova...kort stund, alla upp samtidigt! I med mera mat och ut igen! Ja, så är det men mycket mys och skojsigt hinns med och fort går dagen!

Efter jobbet så hämtade jag en väldigt glad och trevlig Martin, betydligt trevligare än han jag lämnade i morse!

Bonusen idag var att vi fick hälsa på hos Madde♥!! Madde erbjöd Emma att komma nån helg och sova över och det ville Emma gärna, det hon önskade var att hon och Jenny skulle sova över där! Julie och Martin skulle inte få vara med!

Ikväll ska jag läsa 50 sidor tråkig bok....eller så skiter jag i det och löser korsord i min alldeles nya korsordstidning istället! JA!

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sova över hos Madde tillsammans med Emma är taget!! Eller vad säger du Madde?! Tror att korsordslösningen var det enda raka igår kväll!

2011-01-28 @ 16:54:21
Postat av: Madde

Ja absolut, vi fixar de! Ses ju snart! :)

2011-01-28 @ 20:45:14
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Hur många korsord blev det?:o)

2011-01-28 @ 23:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0