...



Den här veckan har ju  bara rusat iväg. Jobbade Mån-Ons, på onsdag efter jobbet så höll jag på att fundera om jag inte skulle kolla om Eva m fam var hemma på Tordagen för det va så längesen vi va dit. Lat som man e så hade det kanske inte blivit att jag åkt, men ni förstår att på onsdagkväll så kom Twaila in och va rätt så jel, hmmm hur stavas det tro?! Iaf så var det ju bara att åka med katten till Fillsta och alla barn ville ju följa! Julie,Emma,Martin,Wilma och Elias, ja Julie frågade om dom ville med och titta när Twaila skulle paras och givetvis ville dom det. När vi väl va framme i Fillsta så hade brunsten avtagit och det slutade med att vi lämnade både katt och Julie där över natten.
Idag så åkte jag å Fredrik för att hämta hem dom, vi hann även i på Kool och kolla på soffa. Sen hem och har nu ätit middag. Trött som bara den blev jag efter maten!

Nu tänkte jag få lite hjälp med mitt skolarbete av er, svara bara på min fråga och maila eller sms svaret, eller om ni skriver en kommentar bara! Busssigt å tack för hjälpen. Nu kommer frågan:

Vad är kunskap?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Här kommer du att få ett supersvar deluxe från TVÅ lärare! Jag är ju nämligen och hälsar på Karin :)



Kunskap är allt en människa kan både praktiskt och teoretiskt. Beviset för att det är en "riktig" kunskap är om du kan använda något du vet eller känner till för att lösa ett problem, förstå något nytt, komma vidare eller utveckla något för du har du använt dig av just en kunskap.



Varsågod - här har du facit ;)

Kram

2011-01-07 @ 21:46:37
Postat av: Malle

Toppen, hälsa Karin å tacka=) Kraaam

2011-01-08 @ 00:32:53
Postat av: Madde

Ja, jag kan inte annat än instämma! :)

2011-01-09 @ 19:12:18
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0