Drivet efter 10

Mitt driv efter 10 000 steg har kommit tillbaka och det känns bra! I december och början på januari var jag en slöfock och struntade i vad det stod på stegräknaren när kvällen kom. Men sen jag kom hem är det annorlunda och jag tar en extrapromenad om det inte är uppe i 10. Hittills iaf, får väl se hur det är om nån vecka:-P I lördags jobbade jag i sekretariat på innefotboll, rätta namnet är futsal. Hammarbys damlag var representerat och Kicki Bengtsson spelade! Inte så ofta man får se en fd landslagsback! Igår kväll hade vi öppet hus på skolan, lektioner mellan 16.30 och 19. Väldigt lyckat! Många föräldrar och glada barn:-) Idag har jag varit hos sjukgymnast och han har nog fixat till mitt onda! Rasslade iaf till när han vred om min nacke. Sen gick jag på stan och köpte presskaffe åt mig själv och en present åt Gika. Hon fyller år imorron och jag ska till henne i helgen. Fick fredagen ledig pga öppet hus så jag drar dit redan på torsdag kväll. Jag ska vara med Minata medan dom andra renoverar! Bra uppgift tycker jag själv:-)

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag känner desamma för de 10.000, men jag har inte kommit ut så mycket ändå... men det ska bli!! Mycket bättre än december!! Det säger visserligen inte så mycket...



Hälsa syster grattis! Kör lugnt! Kram

2011-01-19 @ 19:08:36
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Malle

Allt blir bättre än December

2011-01-19 @ 20:45:29
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Låter bra!:o) Då blir jag lite inpirerad! Så mycket som vi promenerade i december har inte hänt sedan i somras och januari började bra, men nu börjar det tackla av igen...



Känns det fortfarande bra i nacken?

2011-01-20 @ 23:46:43
Postat av: Anonym

Nacken känns bra men det är värre med baksidan på vänster lår. Tror jag ska kontakta min sjukgymnast igen och fråga vad som kan vara fel!

2011-01-21 @ 14:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0