Äntligen helg

Har varit så seg hela veckan, men nu är det äntligen fredag, och jag sitter med lite glass och kaffe!! :) Ungarna har suttit framför TVn hela eftermiddagen, men det får de göra! De har också varit trötta, och vi behövde fixa med lite tekniska prylar med datorn, och då är det ganska bra med TVn!!

I morgon åker vi till stan och köper TV! Eller, vi tänkte titta på vad som finns, tror inte vi får med TVn hem om vi är hela familjen i bilen. Kanske det blir en bio i måra också, har pratat om det ett tag med ungarna att vi ska på bio snart igen. Så vi får se vad det blir då!!

När TV-köpet är klart så ska vi titta på en ny soffa också. Ja, man kan bli köpgalen ibland, men jag blir GALEN på den soffan vi har nu! Jag vill ha en NY!!

Ha en trevlig helg alla! KRAM


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är ju roligt att handla så det klart ni ska kolla på en ny soffa! Känns inte som om ni är i riskzonen för de köpgalnas skara direkt! Skönt med fredag är det verkligen :)

2011-01-14 @ 19:50:06
Postat av: Madde

Nä, jag tror inte det heller. Vi brukar vara inställd på att handla, men när vi kommer till affären blir man så förvirrad på utbudet, att vi åker utan att ha köpt nåt.... vi har varit och tittat på både TV och soffa förut....!

2011-01-14 @ 20:33:57
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Malle

Fredik vill kanske lifta med er hem i morgon om det passar?! Köp bara en tv, det är samma skit alltihop, lägg mer tid på soffan! Bästa rådet jag har att ge iden här frågan(som inte va nån fråga)

Kul med lite liv i bloggen igen!

2011-01-14 @ 20:47:34
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kul med liv var rätta ordet! Kom igen du med Marika!

2011-01-14 @ 22:53:11
Postat av: Malle

Jaa,å kom igen Lilian, vi vill höra allt om resan och en massa bilder vill vi ha=)

2011-01-14 @ 23:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0