Söndag kväll

Söndag kväll igen, sitter i soffan och förbereder mig för en ny fullspäckad vecka.

I helgen skulle vi till Ålåsen, men vi stannade hemma istället. Vädret i går var inte just toppen, snöade ganska mycket och blåste. I dag var det ju en toppendag i stället, +1 grad och strålande sol. Kan det bli bättre?! Det blåste lite i dag också, men det var skönt ändå. Jag och grabbarna var ute och skottade lite, sen tog vi en sparktur runt byn och lekte i snön.
 

Annars har vi inte gjort så mycket i helgen, var på sporthallen en sväng i dag och såg Hammerdals P14 lag i innebandy spela några matcher. Såg en förlust och en vinst innan vi åkte hem igen.

Igår kväll var det ju då Melodifestival, och helt rätt bidrag gick till final. Gillade båda låtarna faktiskt. Däremot gillade jag nog inte de två "andra-chansen bidragen", men det kanske var helt ok ändå, de övriga bidragen var ju inte så bra. Tyckte nog ändå att Dilbas låt var bättre än både Pernilla Anderssons och Jenny Silvers låtar. Tycker inte att den var värd att komma sist i alla fall!!

Ja, veckan som kommer innebär möte på Medborgarhuset, plaskis, afterwork, shopping av träningsskor och fotskydd, Ålåsen och som avslutning bio och romantisk middag med maken ♥!

Kram på Er!!

Kommentarer
Postat av: Malle

Härligt me helg:) Vi ses på tisdagkväll då!!

2011-02-07 @ 10:58:34
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad ska ni se för film? Jag vill oxå gå på bio!!

2011-02-07 @ 19:22:49
Postat av: Lilian

I <3 bilder!:o) Go'klimpar! <3 Såg ut att vara en härlig promenad!:o)



Låter som en aktiv vecka med det perfekta avslutet!:o) Så skulle varannat veckoslut vara!



Krams!

2011-02-07 @ 20:08:03
Postat av: Madde

Jag vet inte riktigt vad jag vill se, det går ju några sevärda, men ingen så där som jag verkligen vill se. Men många filmer e ju bra på bio!! :) Spelar inte så stor roll. Ja, man skulle göra sånt här oftare, att bara göra nåt själv. Barnfri tid!!

2011-02-08 @ 12:58:50
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0