Snart åker jag

Är hos Gika och ska strax ge mig av hemåt. Familjen Diakite har åkt iväg till en kompis i H-sand så jag har fått nyckel för att låsa igen efter mig. Jag var bara tvungen att se klart dokumentären om Tjejvasan som dom viasade efter herrarnas lopp i Oslo. Blir så sugen att åka igen! Man kanske ska göra det nästa år, nån som vill haka på!?

Har haft bra dagar i Jämtland även om de var alldeles för få. Det var jätteroligt att hälsa på faffa för han var på ett strålande humör och då är han som en  fest! Middag i Görvik igår kväll var lite oplanerat men väldigt trevligt! God mat var det också, min höjdare var svamptoasten!

Imorgon är det dags för vardag igen, är några veckor kvar till nästa lov. Fast det lär väl bara svischa till så är det påsk :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas resan hem gick bra! Blev sylten god? Vi hörs mera snart! Kram

2011-02-27 @ 19:49:21
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Malle

Det var så himla kul att träffa dig, precis som vanligt! Och som de säger det smäller bara till så är påsken här<3

2011-02-27 @ 19:57:34
Postat av: Karin

Jag vill åka Tjejvasan :)

2011-02-27 @ 20:35:29
Postat av: Guns

Skulle kanske kunna plåga mig igenom tjejvasan, om jag får knyta ett snöre runt dig så du kan dra mig!! ;)

Å du snart är det helg igen!! Melodifestivalen here we come!!

2011-02-27 @ 21:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0