massa sidor

idag har jag bara läst å läst, känns som om jag vill läsa allt oxå annars kan man ju missa något spännande! Trodde i min enfalld att det skulle vara lite mindre att läsa denna vecka men attans, så är det nog inte!

I morgon ska jag på någon hygiengrej med jobbet och på kvälllen personalmöte!

På onsdag ska vi äta min födelsedagsmiddag. Om jag hittar någon barnvakt:)..eller jag måste hitta en barnvakt!! Ska bli himla skönt att få träffa mina bästaste!! Tänk att få äta god mat, prata massa otroligt viktiga saker, utan man och barn=) Jag längtar!!!!


Kommentarer
Postat av: Lilian

Ja, det är underbart ...men glöm inte att sakna mig liiite i af!;o) Och krama varandra hårt och mycket från mig!:o)

2011-02-21 @ 21:49:24
Postat av: Jenny

Jag längtar också!!! Klart vi inte glömmer bort dig Lilian!!! Du fattas alltid när du inte är med...

2011-02-21 @ 22:22:19
Postat av: Madde

Kram kram! :D

2011-02-22 @ 07:39:54
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Marika

...bara några timmar kvar!!! :)

2011-02-23 @ 00:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0