Kram på Er vänner!!

Hoppas Ni haft en mysig alla hjärtans dag. Jag och Kalle firade redan igår, och for in till Östersund och käkade middag på Lilla Siam. Det är nog min favoritrestaurang i stan. Åt en väldigt god förrätt och en väldigt god varmrätt. Och ett glas gott rött vin till. Himla mysigt va de! Tänkte ju gå på bio sen då, men det blev inte så. Hittade ingen film vi ville se. Det var bara några halvdana filmer, så vi hoppade det, och for på ICA Maxi och handlade i stället..... romantiskt värre!! :)

Joel och Jesper fick en rolig kväll med kusin Bea och Jocke dessutom. De hade ätit pizza, varit på sporthallen och tittat på kusin stor-Tobbe som tränade innebandy och lekt för fullt. De var väldigt nöjda! Så det blir nog repris på de nån gång framöver!! :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag hade nästan glömt att Lilla Siam fanns! Det är nog min favorit med:-) Synd på bion, jag såg Änglagård i helgen och den var bra.

2011-02-14 @ 22:54:35
Postat av: Malle

Härligt! Vi firade inget speciellt oromantiska som vi är!

2011-02-15 @ 10:34:12
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Lilla Siam är ju toppen!:o)



Ja, men att handla på tumanhand är ju inte fy skam, även om det kanske inte går in på fem-i-topp av romantiska saker. Perfekt med fler barnvakter!:o)



Kram!

2011-02-15 @ 18:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0