Grattis Till Henke

Ja, det är ju så det är att vår bloggdesigner fyller år dag! Undrar hur han firar sin födelsedag, med familjen i norr och trolovade i söder?! Hmm, kan inte vara lätt för Henke en sån här dag;) Grattis till Henke önskar iaf jag och min familj!

Idag så har jag varit fjöspiga! Sen hem in i duschen och in i bilen och iväg...eller så startade inte bilen och jag fick gå in igen..välj själv vilket slut ni vill ha! Jag är uppgiven och har gett upp..

Men jag kan ju berätta hur min dag skulle ha sett ut!

Först till fjöse, in i duschen, in ibilen och iväg, lämna Martin, in på jobbet, observera dom minsta där, studiegrupp kl 12.00, iväg på skolan och ha utvecklingsamtal med Jullgull och Ems! Hämta Martin på dagis, handla och sen på plaskis! Det var planen:) Nu?! Vem vet=)

En fråga: Har Marika kvar sin gamla hotmail?

Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis Henke!!



Låter ju som att Du skulle haft en jättestressig och jobbig dag... lika bra att va hemma i stället! Eller hur var tanken?! :D

2011-02-15 @ 12:33:12
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Grattis Henke!!:o) säger jag här också.



Ja, se bilar...eller skulle jag hellre sagt: ja, se kylan. I vilket fall så kan jag tänka mig att din inre stress steg ett tag där, men jag hoppas att du lyckades hitta lite ro till sist och drack te och lekte ficklampslekar med Martin;o)



Kram!

2011-02-15 @ 18:29:12
Postat av: Jenny

Ibland blir det väldigt annorlunda mot för vad man tänkt sig:-) Som lärare tycker man bara att det är skönt när utvecklingssamtal ställs in! Jag lovar:-)

2011-02-15 @ 22:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0