Flytt

Har bytt klassrum idag. Ska eventuellt få ett par elever till så då behöver vi större plats. Ska även få en arbetskompis till. Kris och panik i övrigt på skolan men jag är positiv. Det blir ju alltid bra:-) I söndags shoppade jag som en dåre. Ett par jeans, 3 par skor och 5 tröjor. Längtar tills nästa tillfälle dyker upp! Angående middag så kan jag onsdag, fredag och lördag kväll. Så nu är det upp till er andra att säga när ni kan. Var spelar mig ingen roll:-) Kan inte träna för tillfället pga muskelsmärta, jävligt surt! Har hållit på att ringa nån och be om hjälp men inte fått fingrarna ur röven än. Men imorron blir det nog av...

Kommentarer
Postat av: Malle

Var har du ont nu, är det i ryggen? Inte bra iaf, hoppas du fått fingrarna ur å ringt!! Jag kan käka onsdag och fredag! Kram

2011-02-09 @ 16:10:37
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Madde

Trist att Du ska ha ont, hoppas det blir bättre snart! Kram

2011-02-10 @ 07:31:42
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Jag hoppas du har ringt nu!? Så att du kanske redan är bättre, menar jag!:o)



Vad QL med nya kläder!:o) Jag tänkte först skriva att shoppa, men jag är verkligen i en anti-shoppingfas...önskar att ngn kunde bestämma kläder åt mig.



Spännande med en ny arbetskollega också! Är det ngn som jobbat på skolan sedan tidigare?



Hoppas som sagt att du är mycket bättre nu!?!:o) Kram!

2011-02-10 @ 23:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0