Dagens ...

...ja, vad?

Idag när vi var ute och lekte var vi i en liten nedförsbacke och barnen rullade nerför. Jätteroligt, men så ville de att jag också skulle göra det. Självklart gjorde jag det. Lade mig ner på backen, rullade nerför med en väldig fart och blev hyfsat yr. Reste mig upp och försökte klarna till i huvudet och synen, tittar upp mot backen där knoddarna står och råkar se något tillplattat där jag precis rullat fram. Jodå, mycket riktigt, en dagsfärsk hundbajskorv!

Skratta ni, det bjuder jag på! Nu kan jag också skratta, men när jag precis gjort det ville jag nog mest spy;o)

Kommentarer
Postat av: Malle

Åh, förlåt!! Men jag kunde inte hejda skrattet:( Hundbajs och fågelbajs...det verkar följa dig lite;)

2011-02-17 @ 20:01:11
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahahahahahaha! Jag dör:-D Varför är det just du som råkar ut för sånt Lilian!?

2011-02-17 @ 21:21:45
Postat av: Madde

Hahaha, ja, dagens skratt kanske!! ;)

2011-02-17 @ 21:33:30
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Ja, skit dras till skit, eller hur det nu är man säger ;o)



Tycker de kan välja någon annan att tvåla in sin avföring med...yuäkh! Hoppas att jag slipper några fler bajsincidenter, men nästa vecka ramlar jag väl på en älglort...;o)



Kram på er!:)

2011-02-17 @ 23:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0