Vinter på riktigt

Jättelänge sen jag skrev, hinner inte med, faast igentligen så gör jag det! Är väl kanske latmasken i en som tagit överhand, eller att jag har en mobil jag kan kolla fb i så jag inte behöver starta datorn längre:) Dagarna rullar på, pluggar, skottar, bakar och så allt det där andra det vardagliga! Fort går dom iallafall. Jag tror dessutom att jag börjar på är lite för trött igen, för nu vaknar jag ibland på nätterna och på mornarna och det är på gränsen till att världen snurrar i mitt huvud. Men jag har lärt mig att häva snurret och vet att jag måste sova och försöka coola ner mitt inre litegrann så går det snart till sig.
Mycket att läsa känner jag att jag har för tillfället och inte riktigt tid, jobbar lite i morgon och så är det lucia på Villan och efter det så är det ridskola i strömsund. Måste in m en par frågor till seminariet på onsdagmorgon och för att kunna göra dom måste jag nog i allafall läsa sammanfattningarna i litteraturen:) Det blir nog bra, hade tänkt göra allt det där på onsdag m tydligen vill dom ha frågorna i morgon redan:S
Nu ska jag ut och stoppa motorvärmaren i bilen för inatt var det -20 här, ska även hämta lussebull i frysen som barnen ska få till kvällsis, orkar inte göra nått riktigt!! Lat, ja jag vet!
Och så vill jag önska Madde en alldeles underbar resa och ett tidigt grattis på födelsedagen ♥

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vet att du ofta är i farten och att du gillar det men blir faktiskt lite orolig när jag läser att du känner dig snurrig... Glöm inte bort att ta hand om dig själv också!!!



Och jag kan bara stämma in den tidiga gratulationen till Madde!! Hoppas du får kul på resan!

2011-12-12 @ 20:53:18
Postat av: Lilian

Instämmer med Jenny!!! Du måste vara rädd om dig själv!!! Jag tror att du skulle behöva få bli lite ompysslad, bara ha lugn och ro runt dig utan att behöva göra ngt. Den här hösten har ju varit enormt hektisk för dig (ja inte bara den här hösten om jag tänker efter...)! Att lugna ner sig själv och sitt tempo är inget man gör i en handvändning eftersom du måste vänja dig vid det, men du skulle kanske behöva det ändå? Kanske en kurs i temponeddragning? ;o) Är bara rädd om dig och vill att du ska hålla länge! <3



Sen kommer en andra instämning i grattiset av Madde!!:) Ha superQL och var rädd om dig!!! <3



Bamsekramar till er alla!

2011-12-13 @ 17:20:43
Postat av: Madde

TACK! Jag aterkommer me lite uppdatering vad som hander har i Amerikat! Kram till Er alla! :D

2011-12-14 @ 15:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0