Packad och klar

Klockan 01:10 hade jag ställt in de sista grejerna i bilen. Ville bli klar igår eftersom jag vet hur pigg och lite tid jag brukar ha på morgnarna. Men det hann bli idag innan allt var klart. Hoppas jag inte glömt något viktigt.

Ska jobba till 15 idag och sedan bär det av mot Sundsvall. Ska sova hos Gika i natt innan jag drar vidare hem till Färjsunne. Längtar efter att vara lite ledig och jag har packat med mig längdskidorna i förhoppning om att jag ska kunna åka lite och att det inte gör för ont. Min värk i ben och rygg har blivit bättre på slutet men jag äter fortfarande tabletter. Har inte fått remissen till ortotpeden ännu, hoppas den kommer snart.

Var på bio igår :) Såg Simon och Ekarna och om någon av er tänkt göra detsamma kan jag varmt rekommendera er att se den. Tänkvärd historia och fantastiskt foto. Helen Sjöholm var underbar.

Får träffa 3 av er snart och det ser jag fram emot :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Madde

Kor lugnt hem! :) Ska bli kul att ses! Kram

2011-12-21 @ 14:30:16
Postat av: Malle

Packad å klar?! Du vet väl att man måste vara nykter för att få köra bil ;) SES SNART

2011-12-21 @ 17:35:52
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0