Julen närmar sig....

Var på skidskytte i helgen, riktigt kul faktiskt. Såg först damernas distans i torsdags, och sen jaktstarterna i söndags. Mycket folk var det, så det var roligt. Kom en massa snö i söndags då precis när herrarna kört färdigt. J o J var ju med, och de var inte alls så intresserad som vi ville att de skulle va! :) Joel talade om redan dagen innan att han inte ville fara. Men vi mutade honom så det gick bra. Det blev ju toppen då när han även glömde bort sin muta!! :D 

I lördags tjuvstartade vi firandet av pappas 70-års dag. Var ett 20-tal hos Lotta och åt smörgåstårta och annat fika, och lekte lite charader och andra lekar. Det var trevligt. USA-resan närmar sig, och jag har väl börjat insett hur nära jul det är nu. Jag åker ju nästa vecka och när jag kommer hem är det jul. Så det är ju en massa jag hade tänkt att fixa då innan jag far. Men men, Kalle måste ju ha nåt att göra också när jag är borta..... Känns lite gruvsamt att lämna familjen faktiskt så länge. Men jag vet ju att de själva har det ju jättebra, och att jag kommer att ha det jättekul också. Och 10 dagar går ju faktiskt fort.....

Vi får väl se då om tomten har tid att komma förbi i år igen..... 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag kollade lite skidskytte på TV i helgen och tänkte att jag var avundsjuk på alla som fick vara på plats! Såg väldigt vitt och fint ut :)



Du kommer ha det jättebra i USA även om jag förstår att du kommer sakna familjen. Men det är viktigt att göra saker på egen hand också :) Och tänk vad kul att få komma hem när Kalle har fixat allt :)

2011-12-06 @ 21:28:03
Postat av: Malle

Ja tänk att snart är det jul, den här hösten har gått så väldans fort! Du kommer att ha det toppen, och som du säger så går ju 10 dagar fort! Det är bra att få längta lite ibland oxå:)

2011-12-07 @ 09:50:40
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0