D.C.

Har nu hunnit vara har i Washington D.C. i en par dagar, har inte hunnit gjort sa mycket an. Vi landade pa tisdag kvall, da var man ganska trott efter en dags flygning, sa det blev tidigt i sang. I gar fyllde jag ar, fick tarta till frukost da, och lite paket. Inte alls dumt! :) Sen var vi pa nagra affarer har i narheten och tittade lite. Handlade nagra saker till J o J. :)

Chrille och Amanda bor i ett ganska stort hus i ett villaomrade har i Stafford. Och tur ar val det nar vi kommer 8 st och invaderar huset! :) De bor inte kvar i det hus de bodde i nar Ni var hit och halsade pa, Marika och Jenny, de flyttade till ett storre hus, inte sa langt i fran det forra. Durangos, puben vi hangde pa da, finns inte kvar. Det ar numera en "pet store". Sa vi ska testa en annan pub i stallet! :)

Annars hanger vi i deras garage, det ar lite av "pubrummet" i huset. Dar ar det hockey pa de tva TV-apparaterna och ol som galler! :)

I dag har vi varit inne i D.C. och tittat pa lite sevardheter. Gatt runt lite, sa jag samlade ihop nagra steg i alla fall, har ju blivit klent me det pa sistone! :( Vi skulle pa the Holocaust museum ocksa men det hann vi inte. Sa jag hoppas att vi kan ta oss tid till det nan dag senare. Chrille sager att man blir deprimerad i flera dagar efter ett besok dar, men det kanns som jag vill dit anda.

I morgon fyller pappa 70 ar, sa da blir det val lite tarta igen da, och sa ska vi ut och kaka pa nan restaurang.

Hor av mig igen, nar jag har nagot mer intressant att beratta! Kram pa Er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, vilka härliga minnen jag fick upp i huvudet nu! Tänk vad kul vi hade där och vad mycket saker jag fick uppleva! Trist att Durangos inte finns kvar längre, där var det ju trevligt :)



Ser fram emot att få höra mer om vad du gör i DC!!!!

Kraaaam

2011-12-16 @ 11:16:26
Postat av: Malle

Toppen, många korta inlägg känns toppen tycker jag, då får vi ju vara med på eran resa lite:)Det verkar inte direkt vara någon sommar hos er! Hoppas ni haft en bra dag, hälsa till papsen och gratta så mycket!

2011-12-16 @ 19:25:33
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Grattis till Torvald!!!;D



Finns det ett sådant museum i USA? Det kanske inte är vad jag tror att det är (förintelsen)?



Jag såg en bild som Macke lagt på FB. De, C&A, ser ut att bo jättefint!:o)



Fortsätt ha det bra!!!:D

2011-12-16 @ 23:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0