Jobb och skola

I morgon börjar Joel förskoleklassen, ska bli himla spännande! Han började ju förra veckan på fritids där han kommer att gå skolan, så han fick träffa några av sina nya kamrater och bekanta sig med nya fröknar. Både Joel och Jesper fick en mjukstart efter semestern och var ledig en dag, och hade korta dagar de andra dagarna. Det eftersom Kalle har blivit sjukskriven. Han lyfte illa ryggen för snart två veckor sedan, och har fortfarande ont. Han var till läkaren förra veckan, och han ska få göra en magnetkameraröntgen. Få se vad den säger då. Förhoppningsvis är det inget allvarligt. Han mår mycket bättre nu, men det är bra att det kollas upp.

Jag jobbade ju då förra veckan och i slutet av veckan var jag helt slut... Men man vänjer sig väl igen att man ska kliva upp tidigt och jobba......

Kommentarer
Postat av: Jenny

Trist med ryggont! Hoppas det inte är något allvarligt och att det blir bättre snart. Det är satan själv att gå omkring och ha ont! Det är en omställning att börja jobba men man kommer in i det ganska snabbt, tycker jag iaf :) Lite skönt är det med vanliga rutiner också!

2011-08-28 @ 23:58:46
Postat av: Lilian

Stackars Kalle!:o( Instämmer med Jenny och hoppas verkligen att han får bli bra snsrt!



Spännande vecka för grabbarna!:o) Vill höra hur Joel tycker att det är att "gå i skola" - förskoleklassverksamheten menar jag då:o) Har Jesper börjat tycka att det går bättre utan Joel nu?



Krams!



2011-08-29 @ 19:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0