I'm hopeless!

Jag känner att min insats på den här sidan börjat urarta, men har tänkt rätt ofta att jag ska skriva något. Jag tycker att jag egentligen har haft mycket att skriva om också, men nu är jag så trött att jag inte riktigt minns vad det var som jag faktiskt tänkte skriva ...

Lillebull har börjat förskolan och det är spännande! Han är väldigt mycket tröttare och ganska mycket argare hemma nu, så man märker att det är många nya intryck som måste bearbetas. Först började jag jobba och var borta hela dagarna, vilket innebar en jätteomställning för honm, så från att ha sovit själv på nätterna började han komma till vår säng varje natt. Han kunde skrika "Mamma!" rakt ut och sen när han kände min arm så somnade han om igen.Två veckor efter det så började han förskolan och i går natt sov han hela natten i sin egen säng igen för första gången på riktigt länge. I natt som var sov han också hela natten i sin egen säng, så nu har det nog vänt igen.

Ikväll var Göteborgsfamiljen här, så det var QL! Tre av oss stiger ju upp rätt tidigt, så det blir inte så ofta vi ses under veckan, men det är roligt när vi väl gör det!:o)

Förresten, har ni sett Bridesmaids? Om inte, så gör det!:D Det var längesedan jag skrattade så mycket!!:D


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, det blir väl en omställning, från att ha varit med Dig varje dag, till att bara träffas på kvällen. Men det är tur de anpassar sig bra! :) Spännande med förskolan! Berätta mera! Kram

2011-08-25 @ 12:55:04
Postat av: Jenny

Ja, det blir säkert en omställning för honom. Men som sagt, det kommer bli bättre :) Vill också höra mer om hans föreskoleeskapader!



Madde - du måste berätta hur det går för Joel i förskoleklassen!

2011-08-25 @ 23:27:36
Postat av: Lilian

Ja, det är ju en jädra tur att de brukar anpassa sig så bra!:o) Igår när jag kom hem fick jag ett varmt mottagande och när jag frågade vad han gjort under dagen svarade han glatt att han "varit på dagis och lekt". Han verkar verkligen gilla "sin" fröken och det känns tryggt och skönt tycker jag. En annan bra sak med att han börjat förskolan är att han blir jätteglad när vi säger att det är helg och att vi ska vara hemma hela familjen, så det är jättemysigt!



Ja, jag vill också höra!:o) Kram på er!

2011-08-27 @ 07:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0