Drinkar

Snart ny månad och nya friska tag! Jag undrar jag om det finns någon god drink till oss nästa resa, som kan slå de första 2 menar jag;)

Solen skiner och jag har suttit inne precis hela långa dagen, igår fuskade jag ju och åkte till stan och blev där hela dagen. Lämnade in bilen, promenerade till Storsjöbadet och badade med Martin och Sanna. Gick sen till Bittas jobb och liftade med henne hem eftersom det på någevis inte vill sig riktigt när vi lämnar in bilen, idag ska vi dock få hem den igen! Hoppas jag annars får hon gå hem och det kanske är lite drygt=)
 Nu kör semi igång igen!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Madde

Nog tror jag vi kan hitta nån fler godrink! ;) Är det forden Ni lämnat in?

2011-08-31 @ 18:07:43
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Malle

Ja, och nu ska den va okej! Hemma på gården är den igen med=)

2011-08-31 @ 18:16:41
Postat av: Jenny

Semi?



Jag har ju min favoritdrink men dyker det upp något bra alternativ så är jag inte sen att testa!

2011-08-31 @ 19:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0