två helger på raken

Ja, Marika sa ju det i helgen som var, tänk nu har vi fått umgåtts två helger på raken. Tänk va härligt det är, att ha vänner som man faktiskt kan vara med en hel helg utan att bli lej dom=) Till helgen är det påsk och vi har inga planer så vem vet det, kanske kan få bli tre på raken med!!

Jag tror inte att jag har berättat att Julies klass var med och sjöng på ett musikcafe på medis. De var så himla duktiga och Anki är så bra och ger verkligen järnet. Dom hade små repliker och så sjöng de Klasklättermus sånger. Jag glömde ju videokameran hemma i vanlig ordning och satt så långt bak så jag har tyvärr inga bra bilder, men duktiga var dom iaf:)

Igår så var vi superlata ända fram till klockan 14, då så var det bara att vräka sig ut och gå rond 2 med veden. Vi tog det ganska lugnt och höll kanske på en 2-3 tmmar men det har minskat och vi kommer att bli klar till helgen skulle jag tro.

Kattungarna växer så det knakar och jag tror att Sammy, killen kommer att bli långhårig! Dom e såå söta!

Kommentarer
Postat av: Marika

Vi har inte heller några speciella planer så jag hoppas verkligen att vi kan sammanstråla något mer. :)

2011-04-18 @ 10:52:33
Postat av: Madde

Ja, jag tycker att Ni hänger med mig! :)

2011-04-18 @ 19:14:11
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter ju toppen:)

2011-04-18 @ 20:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0