Som hittat!


Den här skönheten ska ta mig och Magnus framåt i helgen. Tyvärr blir det nog bara en dags skoter-lek för oss. Magnus har inte möjlighet att vara ledig i morgon utan jobbar halvdag. Så vi dyker väl upp lagom till middagen skulle jag tro...och tredje/fjärde ölen. Till er som inte vet redan så är vi ett gäng som åker upp till Stora Blåsjön på lite "mini-semester". Undre åldersgräns ca 30 år - eller bäst att säga 25!!! :) Ska bli skönt. Jag har aldrig varit där - så det ska bli väldigt spännande. Välbehövligt också tror jag! Tack momma & moffa för att ni ställer upp i vått och torrt - i nöd och i lust. :)

Kommentarer
Postat av: Malle

Härligt, vart hittade du skotern? Vi kyler ölen och har middan på G tills ni kommer!!

2011-04-07 @ 18:15:04
Postat av: Madde

Hoppas Ni får en toppenhelg!! Önskar vi kunnat hängt med!! Men Kalle åker till Brokeback och jag och barnen far till Åre. Ska bo där över helgen, mor å far är där och hyr lägenhet. Sköt om Er!! Kraam

2011-04-07 @ 21:58:19
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Trevligt med lite Blåsjön-häng! Hoppas ni får fint väder!

2011-04-07 @ 22:07:21
Postat av: malle

=)

2011-04-08 @ 06:45:06
Postat av: Lilian

Enjoy!:o) Hoppas att ni får både kanonväder och kanonkläder (läs: sällskap, men det rimmar inte på väder...)!!:D



Krams!

2011-04-08 @ 22:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0