Smörgåstårta

Idag har jag bjudit på födelsdagsfika! Gjorde en smörgåstårta och den blev faktiskt väldigt god. Imorgon ska jag hänga med Elin och Pekka till Mariefred och umgås med Diddi och BM så då får resterna åka med. Tur jag gjorde en stor :)

Har haft en bra vecka på jobbet. Det har varit ovanligt lugnt! Vet inte om eleverna har testat färdigt varandra klart nu?! Har iofs haft några tuffa EVK: er den här veckan och flera av eleverna har ganska mycket press på sig hemifrån. En av eleverna får inte vara i skolan för tillfället pga stor hotbild så det finns saker att greja med som ni kanske märker. I onsdags hade jag hemundervisning och ska umgås med henne två dagar på lovet eftersom hon har det så jävligt med allt.

Kommer inte åka hem något det här lovet och det känns ganska skönt. Mamma, Lio, Gika och Minata kommer hit på fredag och stannar över påskhelgen. Det ska bli kul!

Hade gärna varit i Ålåsen i helgen :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lilian

Ja, jag hade lätt kunnat tänka mig en bit av den där tårtan!:D



Vad skönt att hon har dig nu, tänker jag! Sååå många barn och ungdomar som inte mår bra pga så många olika orsaker :o(



Hoppas helgen blev bra!:o) Kram!



2011-04-16 @ 22:38:13
Postat av: Malle

Det känns ok att du inte kommer hem, vi får ju träffa dig en sväng snart iallafall=)Julie undrade varför du inte var med till Ålåsen, hon e nog van att när vi åker dit så följer du=)

2011-04-17 @ 19:52:06
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja, vi saknade dig ju såklart!



Va roligt med besök! Vi ses ju snart oxå, ska bli såå kul! :D

2011-04-17 @ 20:39:30
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0