Nu snart drar vi söderut

Sitter och lyssnar på en föreläsning. Åter igen en fördel med att läsa på distans, jag kan samtidigt som jag har föreläsning vika tvätt, blogga, äta och plocka ihop packning inför vår semester=)

Föreläsaren är lite sövande så det är tur att jag kan göra lite annat under tiden. Jag skulle ha jobbat idag men jag kände att på 8 barn så behövdes inte 6 personal så jag tog ledigt!

Jag tror att jag fått med det mesta i packingen nu så det återstår bara att duscha alla barn och invänta Fredrik så drar vi sen. Han jobbar ju till 17.00 men jag hoppas att det är lugnt på jobbet så han kan komma iväg lite tidigare!

Så i natt någongång så tänkte vi umgås med Jenny, jag kan ju säga att det ser vi fram mot=)

Igår så letade vi redan på Julian, vi träffade bara honom i 5 minuter för Suss och Modo hade middagsgäster men vi fick träffas en liten stund iaf och jag fick klappa på han lite, kramen sparar vi till nästa gång♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas Ni har de bra..! Kram

2011-04-30 @ 20:37:35
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Vad roligt att ni träffar honom! ♥ :o)



Hoppas att ni har det hur bra som helst!:D ♥



Kramar!

2011-05-01 @ 00:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0