Lördag och kalasdag!

Lördag = sovmorgon!..eller? Inte här och idag iaf, klev upp halv sju med Julie som skulle på innebandycup i Krokom. Skulle ha behövt en sovmorgon dock för både Julie och Martin har hållit oss vakna inatt, men men jag fick gå och lägga mig och sova en liten stund till sen hon åkt. Försökte lägga mig och läsa, men boken va så förbaskat tråkig så jag somnade=) Julie mådde inte bra inatt så jag visste inte hur jag skulle göra om hon skulle få åka eller ej, som tur vad så åkte hon, har ringt hem 2 gånger redan och är så glad och lycklig så! Dom hade gått till semi så det var livat i omklädningsrummet när hon ringde=)

Jag är förbannad oxå, har bakat småbröd av 2 liter och när jag nu gräddat första plåten så sitter skiten fast som ett berg i bakplåtspapperet!! Faan, rent ut sagt:( Det är till jaktastigen i morgon så jag måste ha nått bröd till fikat! Jag ska sluta ta på mig saker, vill inte göra det längre, känns som om jag har fullt upp iaf! Till veckan har fullt upp med, 2 olika inlämningsuppgifter till skolan, föreläsning och en tråkbok med alldeles för många sidor att läsa+ att jag har peronalmöte på måndag, bingo på tisdag och en extra jobbdag på onsdag då vi ska till Ström på utbildning. Inte nog med att jag ska läsa min stud.litt utan vi ska även läsa tills på onsdag,onödigt om ni frågar mig=)

Kl 14 så är det 50-års kalas på andra sidan viken, det ska bli väldigt trevligt! Det är Stefan som fyllt, imorse vid kl 7 så spöregnade det ute men nu är det riktigt fint, inte sol men helt ok iaf!

Puss

Kommentarer
Postat av: Madde

Oj, va kul me 50-årskalas! Kul idé att va på andra sidan. Hälsa honom grattis från mig!! Låter som fullspäckat schema till veckan. Ska jag ta bingon på tisdag? Det är inga problem.

Ja, sluta ta på Dig en massa andra saker. Du har ju nog med Ditt! Du behöver inte alltid va så snäll, säg nej ibland! Kram

2011-04-02 @ 18:47:26
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Håller med Madde; säg Nej(!) ibland! Då skulle det bli roligare att göra de saker du verkligen känner för att göra. Annars är ju du själv, familjen, skolan och jobbet viktigast nu, så fixa det i första hand!:o)



Hälsa Stefan grattis från oss oxå!:o)



Krams!

2011-04-03 @ 00:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0