Jag vill inte va sjuk!

Usch, håller på att bli förkyld. Är snorig och täppt i näsan om vartannat. Känns som mitt huvud är dubbelt så stort. Typiskt när man ska åka på semester... :( Men skit samma, spelar väl ingen roll var man är sjuk. Jag ska ligga i solstolen och bara softa ändå..! Fast, det kommer ju inte att vara toppenväder där direkt, runt 20 grader. Det är det ju här också snart... Hos Dig Jenny såg jag att det ska vara runt 22 grader varmt i helgen. Kanske skulle ha kommit till Dig i stället?!! :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

JAAAA! Gört :-) Hängde upp dig och din familj på väggen ikväll förresten! Ett till fantastiskt kort i samlingen :-)

2011-04-20 @ 00:24:41
Postat av: Lilian

Hoppas att du mår bättre nu när du är på semester!:o)

2011-04-24 @ 11:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0