Härligt!

Har ju haft ledigt lite drygt en vecka och det var faktiskt lite skönt att vara kvar här. Jag har inte gjort något särskilt, mest hängt med Katta och suttit på cafeér. Mamma, Gika, Minata och Lio kom på långfredagen så från och med då bodde även jag ute i Bälg. Det enda vi gjorde var att sitta ute och prata. Men det är väl iofs inte så bara för jag tycker ju det är jättekul att prata.

Det var kul att träffa barna i tisdags men jag ska inte säga något annat än att jag längtar till 15 juni! Eftersom jag känner så är det nog dags att göra något annat!

Men wow, vad allt känns härligt! Varmt och soligt väder och en massa andra roliga saker! Imorgon kväll, SENT, kommer Malle och familj till mig och det ska bli så kul! Vet ju att det går att klämma in 5 st i min lägenhet så 6 st ska väl inte bli något större problem :)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Lilian

Åh, vad m

2011-04-28 @ 23:28:11
Postat av: Marika

<3

2011-04-28 @ 23:29:00
Postat av: Lilian

Åh, vad mysigt!:o) Krama varandra från mig!<3



Tycker att det låter sunt att du funderar på att göra något annat om du känner så, för man ska ju hålla i arbetslivet några år till.



Ja, det är allt bra roligt med besök!:o) Vi hade Suss & Modo här över påsken då inte vi kunde åka någonstans, så det var jätteQL!:o)



Krams!

2011-04-28 @ 23:30:34
Postat av: Marika

...skulle vara ett hjärta...vad gick snett för dig Lilian?

2011-04-28 @ 23:30:50
Postat av: Marika

...där kom din fortsättning :-) go natt!

2011-04-28 @ 23:32:56
Postat av: Madde

Ja i Din lägenhet brukar det ju gå trycka in många!! :) Ses snart! Kram

2011-04-30 @ 20:38:33
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0