Har varit...

... jävligt less ett tag men nu tror jag det är färdigt med det :)

Fruktansvärt jobbigt på jobbet och ont i bäckenet och då blir liksom allt jobbigt. Orkar inte berätta om alla bekymmer, ska fokusera på möjligheter från och med nu istället. Men tror inte det blir en fortsättning på Lagersbergsskolan för mig efter sommaren.

Här i Eskils är det iaf full fart på våren! All snö har smält bort, nästan åtminstone. Ligger kvar lite i skuggiga partier men den ryker nog snart. Jag har satt på nya däck på TYA redan :) Bor hos Linn och David för tillfället, de behöver nämligen min hjälp. Så just nu sitter jag och kollar på katterna som är helt ryss och hejar på Skellefteå! I övrigt kretsar mitt liv väldigt mycket runt Modo och jag mår själsligt dåligt pga av deras spel. Vinner de inte mot Södertälje kommer jag nog att börja grina :(

Skulle åkt till Tuk i helgen på systerhelg men vi ställde in det för ett par timmar sen eftersom Gika är sjuk. Trist! Men bara att boka in en ny helg inom kort!

Nu luktar det skit här och då är mest troligt Dexter den skyldige! Så innan jag går och tar bort det tänkte jag bara meddela att jag tycker om er väldigt mycket!
Kram

Kommentarer
Postat av: malle

Och vi tycker om dig väldigt mycket<3

2011-04-08 @ 06:43:53
Postat av: Madde

Ja de gör vi verkligen! Längtar tills vi får träffas! Skönt om Dig, hörs snart! Kram

2011-04-08 @ 07:36:47
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Jag håller med dig och skickar en kraaaaaaaam!!! <3

2011-04-08 @ 22:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0