Har varit i Åre

Ja, och vad gör man i Åre? Inte åker skidor i alla fall, vi badade...... både ute och inne... Grabbarna hittade en vattenpöl utanför lägenheten vi bodde i, och den tyckte dom att dom kunde plaska och hoppa i, i tygkängorna och jeansen. Det var bara å gå in igen då. De förstod inte alls varför jag blev arg!

Vädret kunde ju ha varit bättre en helg som denna, världens storm kom till Åre och även en massa regn. Var inte alls så sugen att åka upp på skutan, utan vi höll oss ganska mycket inomhus, bl a i badhallen på Holiday, ungarna var helnöjd!

När vi for hem så sa jag till Joel och Jesper att vi skulle stanna till på chokladfabriken och smaka och köpa lite choklad. Jesper funderade en stund, sen sa han med lite förtvivlan att han inte alls ville stanna där. Vi tittade ju på Kalle och chokladfabriken för inte så längesen, och jag insåg då att han nog trodde att det var dit vi skulle....! Efteråt så var han ganska nöjd efter att fått provsmaka en massa olika choklad samt fått lite med sig hem. "Det var inge läskigt på chokladfabriken!" Nä, vilken tur!! :D

Kommentarer
Postat av: Malle

Tror jag måste se filmen, har ju inte gjort det och inte minns jag mycket från den äldre versionen heller:( Det kan väl va ganska så härligt med bad och inne helg med<3

2011-04-10 @ 21:50:27
Postat av: Lilian

Jag förstår verkligen Jeppe oom han tänkte på den filmen! Den är faktiskt lite läskig! Supergott i Åre däremot!:o)



Ha ha, nä, jag förstår inte heller varför du blev arg...;D

2011-04-11 @ 21:08:12
Postat av: jenny

Vilken choklad var godast? Här i Eskils blåste en del av taket bort på ett hyreshus i stormen! Hyfsat brydd man skulle bli om man satt och kollade på TV och det hände :P

2011-04-11 @ 21:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0