Tråkig måndag!

Idag har det varit trist! Jag tycker hela valet känns tråkigt av orsaker som ni redan känner till så jag behöver inte förklara dem något vidare!! Sen är det väldigt tomt utan er :( När jag vaknade i morse hade jag alldeles för mycket plats i lägenheten. Tycker det var bättre igår morse :)

Hoppas era hemresor gick bra, har just pratat med Jullgull så jag hörde att hon var hemma 22:45. SJ har ju en förmåga att ställa till det :/

Idag har jag och grabbarna diskuterat valet. Några är lite rädda för att de ska kastas ut ur Sverige så jag har försökt lugna dem med att så kommer det inte att bli. Fast jag är lite rädd för det själv om jag ska vara ärlig! Förutom det var det en av grabbarna som förstod när jag gick igenom kort division med minnessiffra, en annan som greppade att om man kan 6+9 så kan man 60+90 och 600+900 samt att jag och grabbarna i fyran fortsatte på vår berättelse om fiskelägret. Dessa tre grejer gjorde väl min måndag lite bättre :)

Åkte ut till Bälg efter jobbet och här är ju inte mottagningen så bra så hux flux hade jag ett mobilsvar som jag lyssnade av från en NÅGOT irriterad kille som stod i Strängnäs. Egentligen skulle jag haft möte där men när bara två av sjutton kunde så ställde jag in träffen. Tyvärr hade han missat det och satt sig i bilen och kört dit från Södertälje så jag kan förstå att han var lite irriterad. När jag ringde upp honom en timme senare hade han lugnat sig som tur var och blev nästan på bra humör när jag lovade att han skulle få reseerättning trots allt.

Hoppas tisdagen blir bättre! Jag saknar er och tycker det är tur att det inte är så länge till 30:e oktober :)

Kommentarer
Postat av: Malle

Ja en trist måndag var precis var det var! Tåget skötte sig fint vill jag bara tillägga, men det tar sin lilla tid att ta sig hem iaf, det gick jättebra även om ner resan gick betydligt snabbare=) Jullangull var väldigt nöjd över helgen och talade om för Emma att det var då minsann inte alls säkert att det var Emmas tur att följa med nästa gång för de här var ju hennes present så det räknades liksom inte in i någon turordning=) Jag har haft en hektisk dag, nu vill jag bara sova! Skönt att vi snart ses igen! Kraaam

2010-09-20 @ 20:50:14
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja, det var en lite dyster måndag. Men det är bara att slå bort dystra tankar och se framåt. Tack så otroligt mycket för i helgen! Jag ser fram emot nästa gång vi ses alla igen!! Kram

2010-09-21 @ 06:47:04
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Ja, en riktig bajsmåndag!



Stackars gullsnuttar, som är rädda för att kastas ut! :o(



Håller med, för jag saknar er också!!!Kraaam!

2010-09-23 @ 19:47:12
Postat av: Katta

Hur fanken kan han ha missat att det var inställt?!? Hahaha!

2010-09-24 @ 10:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0